Add to The Free Dictionary

son yazılarım

BÜYÜLÜFENER Headline Animator

8 Mayıs 2008 Perşembe

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

Sizlere anneler ile ilgili küçük bir hikaye aktaracağım.Bu hikayede geçen bir çok şeyi bizim annelerimizde,bizlerde yaşamışızdır.Annelerin işleri hiç bitmez değil mi?Annemi anne olunca çok daha iyi anladım .Buradan kendi annemin ve tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.

SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNE....SEN BENİM MELEĞİMSİN...
Bütün annelere;




ANNEMİ NEDEN Mİ SEVİYORUM?



Akşam annemle babam televizyon seyrediyorlardı.Annem,'Geç oldu,'dedi, 'zaten yorgunum, ben yatıyorum.' Dedi. Annem kalktı, mutfağa gitti. Çerez-meyve tabaklarını çalkaladı, kaldırdı. Sabaha hazır olsun diye çaydanlığı doldurdu, demliğe çay koydu. Şekerliğe baktı, dibinde az kalmış, üstüne ekledi. Kahvaltı için buzluktan ekmek çıkardı, akşam yemeği için çözülsün diye de eti aşağıya koydu. Kahvaltı masasını hazırlamak için masanın üstündekileri topladı. Telefonu şarja koydu, telefon defterini kapatıp yerine koydu. Sonra çamaşır makinesinden ıslak çamaşırları çıkarıp astı ve makineyi tekrar doldurdu. Banyodaki çöp sepetini boşalttı. Islak bir havluyu kurusun diye duş perdesinin borusuna astı. Bir gömlek ütüledi, kopuk düğmesini dikti. Çiçekleri suladı. Esneyerek gerindi ve yatak odasının yolunu tuttu. Çalışma masasının yanından geçerken durdu, öğretmene tezkere yazdı, okul gezisi için para sayıp ayırdı, eğildi, sandalyenin altına girmiş ders kitabını aldı, masanın üstüne koydu. Kek tarifleri defterini çıkardı, arkadaşına söz verdiği tarifi bir kağıda yazdı, çantasına koydu. Bakkaldan alınacakları not etti, notu da çantasına koydu.Sonra gitti, 3'ü 1 arada temizleme losyonuyla yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı. Gece kremini ve kırışık önleyici nemlendiricisini sürdü.Tırnaklarına baktı, törpüledi. İçeriden 'sen yatmaya gitmemiş mıydın' diye seslenen babama 'şimdi gidiyorum' deyip köpeğin su kabını doldurdu. Kapıları pencereleri kontrol etti, holdeki lambayı yaktı.Kardeşimin odasına gitti, oğlan uyumuş, lambasını söndürdü, bilgisayarını kapattı, gömleğini astı, yerdeki kirli çorapları toplayıp sepete attı. Bana geldi,'haydi yat artık, biraz da yarın çalışırsın,' dedi. Kendi odasına gitti, saati kurdu, ertesi gü n giyeceklerini hazırladı. 6 maddelik acil işler listesine 3 madde da ha ekledi. Kendi kendine iyi geceler diledi, hayallerinin gerçekleştiğini gözünün önüne getirdi. İşte o sırada babam televizyonu kapattı, ortaya öylece bir 'ben yatıyorum' dedi ve gitti yattı.

Sizce bu işte bir gariplik yok mu?

6 yorum:

feslegenbahcesi dedi ki...

annenin ve babanin yatmak cumlesiyle anlatmak istediklerini cok guzel ozetlemissiniz, butun annelerin layik olduklari degeri bulmalari dilegiyle, anneler gunumuz kutlu olsun

Tupperware dedi ki...

Evet bütün annelerimizin layık olduğu değeri bulması dileğiyle.Bir gün değil hergün onlara ne kadar değerli olduklarını hissettirmemiz lazım.Hiçbirşey için geç olmadan.Evet anneler günümüz kutlu olsun

Limonlu Kek dedi ki...

Biz kadınların bir akşamını ne güzel özetlemiş bir yazı değil mi sevgili büyülü fener, sevgiler...

Tupperware dedi ki...

Evet hayatımız hep bir koşuşturma birde küçük meleklere sahipsek... yazıdaki gibi yatana kadar 'hep şunuda yapayım şu da vardı'diyip dururuz.Sırtımız yatağa deyse bile yinede aklımızda hep birşeyler olur.Uyku dinlenebildiğimiz tek zaman dilimi.Gerçi 6 aydır benim düzenli gece uykumda yok bebeğimiz Doruk 2,3 saate bir karnının doyrulması için uyanır...Kadın olmak ne kadar zor değil mi?Benden de kocaman sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

Subscribe in a reader

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online